Harita: Reclaimed Windflare
Güçlü bir fırtına, bir zamanların huzur dolu bu çiftliğini tehdit ediyor. Hava toparlandığında, buradaki savaşa yıldırım darbelerine ve yoğun rüzgarlara sebep olan bir rüzgar alevi katılır.