Harita Paketi 1
2 ekstra haritayla Lost Planet 3 çok oyuncu deneyiminizi genişletin Octagon'da, NEVEC ve Snow Pirates yeraltındaki askeri üssün kontrolünü ele almak için savaşıyor. NEVEC, Snow Pirates'ın saklı odalarda yapılan gizli Akrid testini sabote etmeli. Ölümcül şartlarda kontrolü ele geçirmek için iki taraf da göğüs göğüse çarpışmak zorunda.Spire'da, NEVEC ile Snow Pirates, yerden yükseklerdeki stratejik konumda gücü ele geçirmek için savaşıyor. Üstünlüğü ele geçirmek için tüm kontrol noktalarını ele geçirin. Hayati Kıyafetker bu büyük ve açık alanda çok önemli. Karşı takıma güç göstermek için bunları kullanın ve destansı savaşlarda Hayati Kıyafetler içindeki rakip takımlarla karşılaşın.