Harita: Forge Blitz
Bir zamanlar COG çelik endüstrisinin en önemli kollarından biri olan bu fabrika artık kumların altına gömüldü. İçeride yakalanan her şeyi yok edebilen yakma fırını kontrol kulesinden etkinleştirilebilir.