Harita: Dawn
Outsider yağmacılar bu terk edilmiş maden kolonisini sağlam bir köye çevirdiler. İki savunma yapısı manzarayı açıklamaya yeter: parmaklıklı yüksek bölüm ve yerleşik maden.