Harita: Clocktower
Bu unutulmuş şehir merkezine Swarm'ların gelişi, bir zamanların bu saygın plazasını harabeden tam anlamıyla enkaza çevirdi. Saat kulesinin altında savaşmak, mücadelenin en hızlı rotasıdır ama yüksek Belediye Binası pusu nişancılığı ve harita kontrolü için güçlü bir savunma konumudur.