Harita: Blood Drive
Taayyün Günü'nden sonra sivil tıp merkezleri, tahliye edilenler için güvenli bir sığınak sağlamak ve Gears'ları savaş alanında tutmak için gece gündüz çalıştı. Güçlü, korumalı yüksek mevzi ve bol miktardaki dar geçitler, heyecan verici saldırı ve savuma senaryolarına zemin hazırlıyor.