Hanoi Puzzles: Flip Match
Doğru rengin üstte olması için parçaları çevirerek kuleler oluşturun, aynı renkteki parçaları üst üste koyarak gizemli bir futuristik atmosferde kule inşa edin. Ünlü Hanoi Kulesi bulmacasının kurallarını kullanın, daha büyük bir parça daha küçük bir parçanın üzerine yerleştirilemez. Her hamlede parça döner ve ana rengi değişir; bazen doğru rengin üste gelmesi için daha fazla hamle yapmanız gerekir. Daha az hamle yapmak için parçaları setler arasında değiştirin; tüm parçaları çevirerek aynı setle iki farklı kule de inşa edebilirsiniz. Aynı renkte bir kule inşa ederek engellenmiş altıgen hücreleri açın, yeni yollar açın ve seviyeyi çözmede ilerleyin.