Hanoi Puzzles Duet
İki oyun, zamansız bir meydan okuma. Hanoi Puzzles Duet, Hanoi Puzzles: Solid Match ve Hanoi Puzzles: Flip Match oyunlarını bir araya getiriyor. Klasik Hanoi Kulesi'nden esinlenen iki özgün bulmaca deneyimi, rahatlatıcı ve fütüristik bir evrende yeniden tasarlandı. Hanoi Puzzles: Solid Match Altıgen bir tahtada aynı renkteki parçaları üst üste koyarak kuleler oluşturun. Engellenmiş hücreleri açarak yeni yollar keşfedin ve özenle tasarlanmış 50 seviyede ilerleyin. Rahatlatıcı oynanışı, gizemli atmosferi ve orijinal müzikleriyle Solid Match, Hanoi Puzzles dünyasına mükemmel bir giriş sunuyor. Hanoi Puzzles: Flip Match Meydan okumayı bir adım öteye taşıyın! Parçaları çevirerek doğru rengi ortaya çıkarın, setler arasında parçaları değiştirin ve aynı parçalarla iki farklı kule bile inşa edin. Her hamle, klasik Hanoi Kulesi bulmacasının bu zeki evriminde önemlidir. 80'lerden ilham alan Synthwave müzikleri ve şık görsellerle zenginleştirilmiş 50 yeni fütüristik seviyenin keyfini çıkarın. Zeki, şık ve derinlemesine tatmin edici nihai Hanoi deneyimini keşfedin. Hanoi Puzzles Duet, zarafeti, mantığı ve gizem dokunuşunu seven bulmaca tutkunları için mükemmel bir koleksiyondur.