Hangar 6 Ar-Ge
The Bureau: XCOM Declassified'da yaşanan olayların öncesindeki günlerde, Ajan Nico DaSilva yeni ve korkunç bir patojeni teşhis ve tedavi etmeye yönelik bir dizi tehlikeli gizli görev için gönüllü oluyor. Bir dostunuzu kendi halüsinasyonlarının eseri olan dehşetlerden korumak için, savaş becerilerinizi en üst düzeye çıkarın ve ekibinizin limitlerini zorlamasını sağlayın.