Hamstory
Hamstory, her düşüşün ileriye doğru yolculuğun bir parçası olduğu, duygusal bir 2D piksel platform oyunudur. Hamcho ile birlikte Haessi Star’a doğru dokunaklı bir maceraya atıl. Yol boyunca zorlu yolları aşacak, bazen zıplayışını kaçıracak ve tekrar deneyeceksin. Her deneme seni daha güçlü yapar ve sana biraz daha ileri gitmeyi öğretir. İleriye giden yol her zaman net değildir, ancak sabır ve biraz cesaretle kendi yolunu bulacaksın. Yolculuğun sırasında hikâyelerini paylaşan ve seni destekleyen sevimli hayvan dostlarla tanışacaksın. Onlara yardım ederek yeni teknikler öğrenebilir ve yolculuğu anlamlı kılan küçük anları keşfedebilirsin. Her şey planladığın gibi gitmese bile asla yalnız değilsin. Hamstory’nin dünyası özenle hazırlanmış piksel sanatı ve yumuşak animasyonlarla hayat bulur. Değişen mevsimler atmosferi şekillendirir ve her adımı taze ve canlı hissettirir. Zıplamaya devam et, denemeye devam et ve Haessi Star’a doğru ilerlerken kendi hikâyeni yarat.