Hamster Playground - Vehicle Pull Game Mode
Tekerleklere tutunun - ""Araç Çekme"" Hamster Playground en yeni oyun modu! Hamsterinizin küçük bir güç adamına dönüştüğü ve zorlu parkurlarda mini araçları çektiği bu oyun moduyla heyecanı artırın. Bu sıradan bir yarış değil; bu, hamsterınızın gücünün, stratejisinin ve kuvvetinin bir testidir! ""Araç Çekme"" modunda, hamsteriniz minik koşum takımını takar ve minyatür bir vagonu çekmeye hazırlanır. Dinamik düğme basma yarışmalarında arkadaşlarınıza veya yapay zeka rakiplerine karşı yarışın. Hamsterinizin sadece hızlı değil, aynı zamanda son derece güçlü olduğunu kanıtlayın.