Hamster Playground - The Whole Playground Pack
Hamster Playground'un her köşesini açmaya hazır olun; The Whole Playground Pack, tüm heyecanları, korkuları, kostümleri ve yarışmaları tek bir cazip pakette bir araya getiren nihai mega paket! Her zaman yayınlanmış olan her modda yarışın, çekin ve geçin: - Araç Çekme: klasik güçlü adam yarışmamızda dolambaçlı pistlerde ham gücü test edin - Yeme Yarışması: hangi hamsterin rekor sürede en çok atıştırmalığı yediğini görmek için o düğmeye basın - Kaykay Yarışı: dört küçük tekerlek üzerinde labirentlerden ve sürükleme şeritlerinden geçin - Kediden Kaçın: bu yüksek riskli hayatta kalma koşusunda dolaşan kedi düşmanlarından kaçının Tüm DLC'lerle çeşitli stilleri keşfedin: - Korkunç Hamster Evi: ürkütücü dekor, korkutucu kıyafetler ve hayaletli görevler - Hamster Şehri: kentsel mobilyalar, iş kıyafetleri ve şehir temalı zorluklar - Kawaii DLC: Asya esintili dekor, geleneksel giysiler ve göz alıcı yeni görevler - Bebek Evi DLC: bebek evi mobilyaları, rock yıldızı kıyafetleri ve müzik temalı görevler - Kraliyet Hamsterları DLC: ortaçağ kaleleri, şövalye zırhları, kraliyet elbiseleri ve fantastik maceralar - Sevimli Evcil Hayvanlar DLC: çiftlik manzarası, hayvan kostümleri ve eğlenceli çiftlik görevleri Hamsterlarınızı şimdiye kadar yayınlanmış her cilt paketiyle donatın: - Fatihler Cilt Paketi: zırhlar, tüyler ve küçük bir general için uygun savaş standartları - Antik Cilt Paketi: kraliyet kaftanları, süslü başlıklar ve kayıp medeniyetlerin sembolleri - Dedektifler Cilt Paketi: trençkotlar ve klasik dedektif şapkaları - Sihirbazlar Cilt Paketi: akan pelerinler, silindir şapkalar ve gizemli semboller - Zaman Yolcuları Cilt Paketi: şık futuristik takımlar ve yüksek teknoloji aksesuarlar Hamster Playground'un sunduğu her şey - Kamyon Çekme ve Yeme Yarışmalarından Kaykay Yarışlarına ve Kediden Kaçın'a kadar her mod, Korkunç Hamster Evi ve Hamster Şehri'nden Bebek Evi, Kraliyet Sarayları ve Sevimli Evcil Hayvan çiftliklerine kadar her dünya, Fatih zırhından Antik kıyafetlere kadar her cilt - hepsi bir arada epik bir pakette açılıyor.