Hamster Playground - Royal Hamsters DLC
Hayatımızda biraz fanteziye ihtiyacımız var! Royal Hamsters, Hamster Playground için bir sonraki DLC paketi - oyun oynama deneyimine yeni unsurlar ekleyen fantastik bir içerik dozu. Bu sefer hamsterlarımızı şövalyelere, ejderhalara, prenseslere veya soytarılara dönüştürme şansımız var. Evlerini kale tarzında dekore ederek, onları kralları anımsatan yeni kostümlere giydirerek yardımcı olun. Ortaçağ hikayelerindenymiş gibi yeni görevler yapın ve yeni meslekler öğrenin. Royal Hamsters DLC şunları içerir: Hamster'ın evi için ortaçağ hikayelerine uygun yeni eşyalar; Bir soytarı veya ejderha dahil kostümler Eşsiz ödülleri olan yepyeni görevler; Hamsterlarınız için yeni işler.