Hamster Playground - Fun & Challenge Games Pack
Labirentten çık ve eğlencenin daha da uzun sürmesini sağlamak için Hamster Playground için dört ek oyun modunun kilidini aç - hamsterlarını Kamyon Çekme, Yeme Yarışı, Kaykay Yarışı ve Kediden Sakın yarışmalarına sokarak test et. Yeni modlar hem çevrimdışı hem de çevrimiçi olarak oynanabilir ve dört oyuncuya kadar destekler, bu yüzden daha fazla arkadaşını kap ve tüm oyunlarda patronun kim olduğunu göster. "Vehicle Pull"da, hamsterın minik koşum takımını takar ve minyatür bir vagonu çekmeye hazırlanır. “Eating Contest”te, strateji açgözlülükle buluşur ve hamsterın çıtır çıtır tohumlardan lezzetli sebzelere kadar çeşitli ikramları yer. "Skateboard Racing"de hamsterının çevikliği en üst düzeyde test edilir. "Kediden Sakın" modu, hamsterın yeşil ışıkta koşarken, kırmızı ışıkta durması gerektiği için yeni bir heyecan seviyesi sunar.