Hamster Playground - Detectives Skin Pack
Dedektif Hamster Seti ile gizem çözme dünyasının heyecanına adım atın! Tüylü dostunuzu klasik dedektif kıyafetiyle süsleyin, trençkotlar, büyüteçler ve ikonik dedektif şapkaları ile tamamlayın. Hamsterınız artık keskin gözlü bir araştırmacı, her zaman bir sonraki sevimli olayı çözmeye hazır. Bu DLC, yeni kostümlerden oluşan hazır bir setin yanı sıra, hamsterinizin diğer mevcut öğelerle giyinmesi için ayrı öğeler içerir.