Hamster Playground - Conquerors Skin Pack
Fethetme ruhunu Conquerors Hamster Seti ile kanalize edin! Hamsteriniz korkusuz bir Viking veya kurnaz bir korsan kişiliğini benimsemiş olsun, bu setler içerisindeki kasklar, kılıçlar ve göz bantları içlerindeki fethetme ruhunu ortaya çıkarır. Hamsterınız artık yüksek denizlere yelken açmaya veya uzak toprakları yağmalamaya hazır. Bu DLC, yeni kostümlerden oluşan hazır bir setin yanı sıra, hamsterinizin diğer mevcut öğelerle giyinmesi için ayrı öğeler içerir.