Hamster Playground - Beware the Cat Game Mode
Tüm hamster severlere dikkat! Hamster Playground'a heyecan verici bir ekleme olan ""Beware The Cat"" moduna hazır olun! Bu sadece bir yarış değil; hız, çeviklik ve mükemmel zamanlamanın bir testi! Beware The Cat modu, hamsterinizin ışık yeşil olduğunda hızla koştuğu, ancak kırmızıya döndüğünde yerinde durması gerektiği yeni bir heyecan seviyesi sunar. Arkadaşlarınıza veya AI rakiplerine beklenmedik duraklamalar ve başlangıçlarla dolu hızlı yarışlarda karşı yarışın. Yarışı tamamlayın ve bitiş çizgisini geçin, hamsterinizin sadece hızlı değil, aynı zamanda son derece duyarlı olduğunu kanıtlayın.