Halo Wars: Tam Sürüm
Halo Wars: Definitive Edition, Xbox One ve Windows 10'da doğal olarak çalışan, gerçek zamanlı strateji oyunu klasiği Halo Wars'ın geliştirilmiş bir sürümüdür. Halo FPS oyunlarının şöhret kazandırdığı - Covenant ve UNSC arasındaki ikonik savaşın başlarında geçen - Halo Wars: Definitive Edition, bir taraftan savaş alanına yeni kahramanlar getirirken bir taraftan da savaş için eşsiz bir bakış açısı sağlar. Büyük Halo ordularını kontrol edin ve aksiyon dolu savaşta onları yönetin. Halo Wars: Definitive Edition, gelişmiş grafikler, yeni başarılar ve bu çığır açan strateji oyunu için oluşturulmuş tüm indirilebilir içerikleri kapsar. Destansı seferleri tekrar yaşayın veya çevrimiçi çok oyunculu savaşlarda komutanızdaki güçlü Halo ordularıyla rekabet edin.