Halo: The Master Chief Collection
Konsol oyunculuğunu tamamen değiştiren bu seri, ilk defa tek bir destansı deneyim içinde altı satış rekoru kırmış oyunla bilgisayarlarda. Harekât: Halo: Reach, Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2: Anniversary, Halo 3, Halo 3: ODST Harekâtı ve Halo 4 içeriğiyle The Master Chief Collection bu destansı seri boyunca oyunculara kendi heyecan verici yolculuklarını sunmaktadır. Olumlu eleştiriler almış altı oyun boyunca Halo: Reach'te Noble Six'in inanılmaz cesaretiyle başlayan ve Halo 4'daki yeni bir düşmanın yükselişiyle sonuçlanan Master Chief efsanesi toplamda 67 harekât görevi içermektedir. Çok Oyunculu: The Master Chief Collection'daki altı oyunun her biri kendi çok oyunculu haritalarını, modlarını ve oyun türlerini sunmaktadır. 120'den fazla çok oyunculu haritası ve topluluk üretimi Atölye içerikleriyle oynanan sayısız yolla bu Koleksiyon şimdiye kadarki en kapsamlı ve çeşitli Halo çok oyunculu deneyimine sahiptir. Atölye: Halo’nun simgesel harita editörü geliştirildi, yenilendi ve her zamankinden daha iyi bir hâle geldi. Kapsamlı fonksiyonları, artan bütçesi ve yeni objeleri ile yeni haritalar inşa edin ve özel oyun modlarıyla oynamanın yeni yollarını oluşturun.** Bilgisayar Seçenekleri/İyileştirmeleri: Halo: The Master Chief Collection şimdi 60+ FPS hızda ve 4k UHD'ye varan çözünürlükte bilgisayarlar için en iyi hâle getirildi ve her zamankinden daha iyi görünüyor.* Diğer seçenekler olarak, özelleştirilebilir fare ve klavye desteği, ultra geniş ekran desteği, FOV özelleştirmesi ve çok daha fazlası bulunuyor. *Performans ölçümlerini elde etmek amacıyla minimum donanım özellikleri konusunda yardım için sistem gereksinimlerine bakın. **Atölye modu Halo: Combat Evolved Anniversary veya Halo 3: ODST oyunlarında bulunmamaktadır.