Halloween - Digital Deluxe Edition
Ön sipariş içeriği: 4 Eylül 2026 TSİ 19.00'da Ön Erişim Özel Hayalet Michael Myers Görünümü Dijital Lüks İçeriği: Özel Mahkûm Michael Myers Görünümü 2 Özel Sivil (Alexis ve Richard) Ve daha fazla sürpriz! 1978 Cadılar Bayramı gecesi... Sakin Haddonfield kasabasının masum aileleri bayram hazırlığı yaparken kötülük evine geri döndü. Nihai asimetrik korku sandbox oyunu Cadılar Bayramı'nda ister Michael Myers olarak Kötülüğün Ta Kendisi Ol ister Haddonfield Kahramanı olup komşularını kurtar. Oyuncular Michael olduğunda maskeyi takıp Öcüye dönüşür ve masum sakinleri amansız bir takıntıyla avlar. Michael, kâbus gibi yeteneklerini kullanarak kana susamışlığı gidermek için gölgelerden ve gizlikten faydalanır. Ancak bu, Haddonfield'ın savaşmadan pes edeceği anlamına gelmiyor. Korkmuş kasaba halkı yerel yetkilileri arayacak ve hatta tehdit edildiklerinde karşı koyacak, bu da Michael'ı fark edilmekten kaçınmaya teşvik ediyor. Bunun yanında çığır açan orijinal filmin hayranları, ilk kez "Eve Geldiği Gece"yi kapsayan tüyler ürpertici anlatıyı, bağımsız bir tek kişilik hikâye modunda Michael Myers'ın gözünden görebilecekler. Haddonfield'ın Kahramanı olarak görevin, Haddonfield sakinlerini yaklaşan kötülüğe karşı uyarmak ve Michael'ın amansız takibine kurban gitmeden kaçmalarına yardım etmek. Dinamik ve sürekli değişen 1v4 asimetrik çok oyunculu maçlarda, kahraman oyuncular tahmin edilemez ve öldürülemez bir düşmanla savaşmak için silahlanmalı, normal ev eşyalarını kullanmalı ve bilgilenmeli. Kasaba halkını ikna etmek ve polisi aramak, giderek daha güçlü ve kapsamlı mahalle devriyelerinin gelmesini sağlayacak. İhtimalleri eşitlemek için NPC'lere komuta edip onları silahlarla donatarak Myers'ı zekânla alt edebilir, hatta gücünle ezebilir, böylece kaçmak için değerli pencereler yakalayabilirsin. Bu sürükleyici korku sandbox oyunu, Unreal Engine 5 tarafından desteklenerek ilgi çekici ve dinamik oynanış sistemleri, gerçeğe yakın NPC'ler, tüyler ürpertici derecede gerçekçi görseller, sinema kalitesinde aydınlatma ve seninle arkadaşların için sonsuz korkular sunuyor. Asimetrik korku, Cadılar Bayramı'nda evine geliyor.