Haimrik
Kahramanımız Haimrik, savaşçılar, büyücüler, ejderhalar ve ejdarhalara binen büyücü savaşçılarla dolu bir Ortaçağ şehrinde yazıcılık yaparak yaşayan bir genç. Bir gün bir kitap hayatını tümüyle değiştiriyor. Haimrik, hem sürekli onu yemeye çalışan hem de başkalarından koruyan Masamba adlı bir aslanın yardımıyla bir maceraya atılıyor: musibet kral ile onun elit askerleri olan Kelam Savaşçılarını alaşağı etmeye gidiyor. Neyse ki Haimrik Kelime Güçlerine hükmedebiliyor. Bunlar yürüdüğü yolda karşısına çıkan taşlar; Haimrik üstlerine bastıkça canlanıyorlar. Fakat kahramanımızın çeşitli Kelime Dünyalarından düşmanlarını yok edebilmesi için doğru kelimeleri hayata getirmesi gerekiyor. Macera boyunca bulmacaların biri çözülüp biri beliriyor. Bu macerada Haimrik kuşkusuz sayısız defalar, ardında kıpkızıl kan gölleri bırakarak feci şekilde ölecek de. Bu ortaçağ devrimine, Kelam Kralına ve elit askerlerine karşı mücadeleye sen de katıl, kelimelere ve hikayelere bakış açın sonsuza dek değişsin.