Hail & Ice Skin Pack
Buz gibi görünümler ile fırtınanın gücünü elinizde hissedin, düşmanların kanını dondurun. Tüm silahlarda kullanabileceğiniz üç görünüm içeren Hail & Ice DLC paketi ile içinizdeki soğukkanlı katili açığa çıkarın. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 ana oyunu gereklidir.