Gynoug
Orta çağ ile erken modern dönem arasındaki bir dönemde iblisler, halkın kötü emellerinden beslenerek güç kazandılar. Destroyer olarak bilinen bir varlığın önderliğinde saldırılarını planlıyorlar. Melek Wor, tüm kabilenin hayatta kalması için harekete geçer ve kötülüğün yayılmasını önlemek için Iccus’la yüzleşir. Wor’un kontrol edin ve yolunuza çıkan tüm tuhaf düşmanları vurun. İlerlemek için her alanın sonundaki iblis başdüşmanını yenin. Özellikler: * Erişilebilirlik özellikleri ve modern kontrollerle geliştirilmiş modlar mevcuttur * Görkemli ve tuhaf sanat tarzı ve sesler * Destansı bölüm ortası ve bölüm sonu başdüşmanları * Gücünüzü artırmak için çoklu güçlendirmeler * 1990’lardan kalan miras!