Gvina's Space Adventure
Gvina evine dönerken, uzay gemisi bilinmeyen bir gezegene çarptı. Şimdi gemisini tamir etmek için yedek parça toplaması gerekiyor. - 100 zorlayıcı bölüm! - Eşsiz temaları ve mekanikleri olan üç gezegen! - Her gezegene özgü bir hikaye ve karakterler! - Birbirinden ilginç ve eşi benzeri olmayan bosslar! - Kendi keyfine göre keşfet: istediğin gezegene, istediğin sırayla git! -Şapka şti. yeni mağazasını açtı! Bonus bölümleri ve görevleri tamamlayarak birbirinden değişik 20 yeni şapka kazanabilirsin!