Gunzerker Dapper Gent Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Gunzerker için Refined Ruffian kafasını ve Classiest Man Alive görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!