Gunsmith Simulator & Gunsmith Simulator - Flint & Powder
Bu paket şunları içerir: - Gunsmith Simulator: Silah ustası olun ve kendi atölyenizde çalışmanın büyük zevkini keşfedin! Silahları onarın, restore edin ve kişiselleştirin, böylece her silah severin beğeneceği benzersiz parçalar yaratın. - Gunsmith Simulator - Flint & Powder: “Gunsmith Simulator - Flint & Powder” DLC'sinde, barut çağından kalma tarihi çakmaklı silahların büyüleyici dünyasına dalacaksınız. Silah tarihine damgasını vuran beş benzersiz modeli onararak, yeniden inşa ederek ve test ederek yeni beceriler kazanın. Eski silah ustalarının zanaatkarlığının gerçek bir uzmanı olun!