Gunsmith Simulator - Flint & Powder
Tarihi ateşli silah ustalarının sırlarını ortaya çıkarmak için zamanda geriye yolculuk yapın! "Gunsmith Simulator - Flint & Powder" DLC'sinde kendinizi kara barut döneminden kalma tarihi çakmaklı silahların büyüleyici dünyasına kaptıracaksınız. Ateşli silahlar tarihine damgasını vurmuş beş benzersiz modeli onararak, yeniden yapılandırarak ve test ederek yeni beceriler kazanın. Eski silah ustalarının işçiliğinin gerçek bir uzmanı olun! Gunsmith Simulator - Flint & Powder'da şunları bulacaksınız: İspanyol Miquelet Tabancası İspanyol Miquelet Tabancası, hassas ateşleme mekanizmasıyla bilinen klasik bir çakmaklı ateşli silahtır. Güvenilirlikleri ve zarif işçilikleriyle ünlü Miquelet kilitli tabancalar, 18. yüzyılda İspanyol subayları ve soyluları arasında favoriydi. Çakmaklı Derringer Küçük ama ölümcül olan bu cep tabancaları kara barut döneminden kalma gizli silahları sembolize eder. Genellikle kendini savunmak için kullanılan Derringer'lar, kısa mesafeler için ideal olan kompakt bir ateş gücü sağlar. Kozienice Tüfeği Polonya'da üretilen Kozienice Tüfeği, özellikle Polonya-Litvanya Milletler Topluluğu askerleri tarafından kullanılan son derece isabetli bir silahtı. Titiz işçiliği ve etkileyici hassasiyeti ile öne çıkıyordu. Brown Bess İngiliz askeri tarihinin en önemli tüfeklerinden biri olan Brown Bess, 18. ve 19. yüzyıllarda silahlanmanın bel kemiği olarak hizmet etmiştir. Dayanıklılığıyla tanınan bu tüfek yaklaşık bir yüzyıl boyunca Avrupa'da ve denizaşırı sömürgelerde kullanıldı. Danimarka M-1772 Çakmaklı Dragoon Tabancası Danimarka M-1772 Dragoon Tabancası süvari kullanımı için tasarlanmıştır. Sağlam ve kullanımı kolay olan bu tabanca, hareket kabiliyetini güvenilirlikle birleştirerek savaşlarda ve çatışmalarda Danimarkalı süvarilere hizmet etti. Demir ve ahşapta yakalanan tarihi keşfetmeye ve geçmiş dönemlerden silah ustalarının işçiliğini deneyimlemeye hazırlanın!