Gungrave G.O.R.E - Death Ronin DLC
Ölüm Meleği ol ve Ikumi Nakamura tarafından tasarlanan Death Ronin Grave (Ölüm Ronini Grave) ile düşmanlarını şık bir şekilde öldür.