Gunfire Reborn
Gunfire Reborn; birinci şahıs nişancı, roguelite ve rol yapma öğeleri içeren seviye özellikli bir macera oyunudur. Oyuncular, prosedürel olarak oluşturulmuş seviyelerde maceraya atılırken ve rastgele bırakılmış silahları toplarken, her biri farklı yeteneklere sahip benzersiz kahramanları kontrol edebilir. Gunfire Reborn'u tek başına veya en fazla üç oyuncuyla beraber iş birliği içinde oyna. Her seviye rastgele, her yeniden başlatma yepyeni bir deneyim. Oyun boyunca farklı kahramanlarla tanışacak; yeni silahlar, eşyalar, kontrol noktaları ve benzersiz savaş ritimleri deneyimleyeceksin.