Gunboat God
Kahrolası Gunboat! Silahlarla, manyak düşmanlarla ve havalı numaralarla dolu bu kaotik, yana kaydırmalı 2D shoot 'em up oyununda hızlı ateş etmeye ve daha da hızlı sıyrılmaya hazır ol! Bu bilinmeyen yerden kurtulmak ve gökyüzündeki Citadel'e geri dönmenin bir yolunu bulmak senin elinde. Gunboat ile bir plan yaptığını umuyoruz! Kudretli Gunboat God olma yolunda sana "son bir deneme daha" dedirtecek yüzlerce çılgın görevde ustalaş ve becerilerini geliştir. Skorunu yükseltmek için yeni silahlarla, yeteneklerle ve daha hızlı parmaklarla tekrar dene. Gunboat'lamaca Gunboat, SİLAHLARI olmadan bir hiçtir! İyi ki suyun ortasındasın çünkü elinde bolca ATEŞ GÜCÜ var! Toplar, lazerler, bombalar ve... [notlarına bakar] BUHARLAŞTIRICI MI?! Cephaneliğini eşsiz süper hareketler, daha büyük patlamalar ve daha fazla hasar veren atışlar da dâhil olmak üzere birçok farklı şekilde genişletip geliştirebilirsin. Baş Düşman Kesmece O da ne? Görünüşe göre okyanusun derinliklerinde kötü ve devasa varlıklar yatıyor. Neyse ki senin cephaneliğin daha büyük. Çok aşamalı savaşlarda sörf, atış ve parçalama becerilerini oldukça sınayacak zorlu baş düşmanlarla yüzleş. Bu yaratıkları ait oldukları yere, denizin en dibine gönderebilmen için hızlı hareket etmen ve Gunboat'unda ustalaşman gerekecek. Dalgaları Delmece Bir şeyleri vurmaktan daha iyi ne var? Tabii ki ateş ederken havalı görünmek! Yoluna çıkan düşmanların üzerine atılabilir, onları parçalayabilir veya ezebilirsin. Gunboat'unun şeklini anında değiştirerek daha derinlere dalabilir veya daha yükseklere çıkabilirsin. Yüzeyin altındaki mayınları ve gökten yağan asit yağmurunu kontrol altına almak senin elinde. Şimdi baskı altında ezilmenin sırası değil! Timsahla Takılmaca Böyle bir ortamda yalnız olmak çok tehlikeli. Neyse ki Yeti var, dünyanın en iyi robot timsahı ve yanında isteyebileceğin en iyi niyetli varlık! Gunboat'unu zirveye taşımak için ona yolculuğunda yardım edersen o da evine ulaşman için elinden gelen her şeyi yapacaktır. ÖZELLİKLER: - Hızlı ve akıcı çatışmalara sahip, heyecan verici 180 bölüm - Collision Course, Outlast ve Boil gibi 20'den fazla görev türü - Silahlarıyla seni batırmaya çalışan 70'in üzerinde düşman türü - Ustalaşman gereken, seviye atlatabileceğin 8 farklı silah - Yolculuğun boyunca kullanabileceğin 10'dan fazla yetenek, geliştirme ve güç - 1 adet konuşan timsah!