GUNBIRD
Marion küçük harika bir sihirbaz büyük, büyük steampunk bir başka Psikyo nişancı başyapıtında. GUNBIRD bir dikey-kaydırmalı nişancı oyunu ve atari salonlarında ilk defa 1994’te yer aldı. Oyunda istekleri gerçekleştiren sihirli bir ayna ve devasa göz alıcı bir karakterler kesiti var! Özel sahnelerde ve boss ortaya çıktığında karakterler arasındaki diyaloglarun tadını çıkarın! 2-oyunculu modda, değişik birim kombinasyonları arasındaki minik diyalog farklılıklarını da gözden kaçırmayın! Oyun kendi zevkinize göre düzenlemeler yapabileceğiniz seçenekler ile geliyor. Zorluk seviyesi, maks can, maks devam, ana kontroller, ve daha fazlasını oyunu tam istediğiniz gibi yapmak için ayarlayabilirsiniz. Unutmayın yeni online sıralamalar da var! Dünyadaki en iyi GUNBIRD olmak için gerekli özelliklere sahip misiniz? Karakterler: "Marion" Küçük Harika Büyücü - Sadece gerçek savaşçılar için! "Valnus" Uçan Robot Savaşçısı - Kimse onun roket yumruğu ile baş edemez! "Yuan Nang" Çinli sihirbaz - Onun şahbaz ruyi çubuğuna dikkat edin! "Tetsu" Cesur Marangoz - Hiçbir şey gücünü yenemez! "Ash" Gökyüzü Kaşifi - Hiçbir şey hızını yenemez! Birimler: "P" öğeleri biriminize güç verir ve ona yan-silahlar ekler. "B" öğeleri düşmanlarınızı temizlemek için gerekli alan hasarı sağlyacak bombalar veya acil çıkışlar için yardım sağlar. Her karakter kendine has şarj edilerek aktive edilen eşsiz bir super shot’a sahip! ARCADE Modu: Tüm seviyedeki oyunculara-başlangıç seviyesi dahil, yedi zorluk kademesi temin edilir! Arcade versiyonundan daha zorunu isteyenler ZOR ve ÇOK ZOR modlarını denemeliler! Her birim için her zorluk modunda yerel sıralamalar olacak. Seçenekler: Nostaljik arcade tecrübesi için dikey ekran modunda oynayın! Eğlenceniz için iki ek ekran filtresi. Canlar 1 ile 9 arasında ayarlanabilir, devamlar ise 0 ve sonsuz arasında ayarlanabilir. Atışlar, otomatik-atışlar, veya bombalar için istediğiniz tuşları istediğiniz gibi ayarlayın. Dikey ekran modu yatay ekran yönünde bile oynanabilir. Stilinize kendiniz karar verin! SCORE ATTACK: Bu yeni mod sabit zorluk seviyesine ve can sayısına sahiptir. Yalnızca ciddi meydan okuyucular için! Dünyadaki diğer oyuncular ile yarışmak için yüksek skorlarınızı gönderin! Online sıralamalar seçenekler menüsünden görüntülenebilir.