GUNBARICH
Ateş et ve düşman kurşunlarını geri püskürt! Tuğla kırıcı nişancı oyunu öğeler ve sürprizler ile dopdolu. GUNBARICH bir tuğla kırıcı nişancı oyunu ve atari salonlarında ilk defa 2001’de yer aldı. Kol ile pembe topa (pak) vurarak, bölümü geçmek için tüm tuğlaları temizleyin. Dikkatli ol! Eğer zamanın kalmazsa ya da pak ekranın altına düşerse, kaybedersin. Kol yalnızca paklara vurmak için değil, aynı zamanda düşman saldırılarını da geri püskürtmek için! Düşman karakterleri kendi geri püskürttüğün kurşunlar ile vurmak onlara büyük zarar verir. Pakın ve kol üzerine düşen kurşunların gidişatını belirlemek için sol ve sağ kontrolleri kullanın. Oyun kendi zevkinize göre düzenlemeler yapabileceğiniz seçenekler ile geliyor. Zorluk seviyesi, maks can, maks devam, ana kontroller, öğe düşme hızı, düşman kurşunu hızı, kol hızlı-ateş fonksiyonu, ve daha fazlası oyunu tam istediğiniz gibi yapmak için. Unutmayın yeni online sıralamalar da var! Dünyadaki en iyi GUNBARICH olmak için gerekli özelliklere sahip misiniz? Karakterler: Küçük Harika Sihirbaz Marion - Sihir benim işim! Güç: ★ Hız: ★★ Büyü: ★★★ Uçan Korsan Grutan - Güç hayattır! Güç: ★★★ Hız: ★ Büyü: ★★ Seçenekler: Nostaljik arcade tecrübesi için dikey ekran modunda oynayın! Canlar 1 ile 9 arasında ayarlanabilir, devamlar ise 0 ve sonsuz arasında ayarlanabilir. Yeni "Düzenle" seçeneği aynı zamanda öğe düşme hızını ve düşman kurşunu hızını yavaşlatmanıza yarar. Aynı zamanda kolun hızlı-ateş fonksiyonunu açıp kapatabilirsiniz. SCORE ATTACK: Bu yeni mod sabit zorluk seviyesine ve can sayısına sahiptir. Yalnızca ciddi meydan okuyucular için! Dünyadaki diğer oyuncular ile yarışmak için yüksek skorlarınızı gönderin! Online sıralamalar seçenekler menüsünden görüntülenebilir.