Growtopia
Growtopia'ya hoş geldin! Burası, dünyanın bedava oynanabilen en yaratıcı sandboxı. Growtopia herkesin kendince kahraman olduğu popüler bir MMO oyunu. Büyücülerle, doktorlarla, uzay kaşifleriyle ve süper kahramanlarla oyna. Birlerce öğeyi keşfet ve kendi dünyalarını yarat! İNŞA ET, ne istersen - şatolar, zindanlar, uzay istasyonları, gökdelenler, sanat eserleri, yapbozlar ve hatta film sahneleri… KENDİ KARAKTERİNİ YARAT! Her kim istersen o ol! İster ışın kılıcıyla bir uzay şövalyesi istersen ejderha besleyen soylu bir kraliçe!.. BİNLERCE MİNİ OYUNU OYNA! Bunlar diğer oyuncuların yarattığı oyunlar. Parkur oyunları, PvP dövüşler ya da hayalet avı!.. ÜRETİM VE TİCARET YAP! Yeni öğeler üret, diğer oyunculara sat veya takas et! AYLIK GÜNCELLEMELER! Aylık düzenli güncellemelerle gelen yeni öğe ve etkinlikler sayesinde eğlence hiç bitmiyor! SAYISIZ ÖZGÜN PİKSEL DÜNYASINI KEŞFET! İstediğin dünyaya dal! TOPLULUĞUMUZA KATIL! Dünyanın dört yanından milyonlarca oyuncuya katıl, eğlenceyi paylaş!