Grim Genji - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Genji için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir. Henüz bu karakteri açmadıysanız, bu kostümü satın aldığınızda karakter otomatik olarak açılacaktır.