Gridz Keeper
Şebekeye yeniden güç ver ve insanlığı zombi kıyametinden koru! Bir zombi kıyametinin ardından dünya karanlığa gömüldü. Şehirler sessizliğe büründü, elektrik şebekeleri paramparça ve çökmüş durumda. Sen ise insanlığın son güvenli bölgelerine enerjiyi geri getirebilecek, hayatta kalan tek tamircisin. Gridz Keeper, ilerlemek için içindeki tüm jeneratörleri tamir etmeni gerektiren 50 zorlu bölümden oluşan bir aksiyon-bulmaca oyunu. Tamir ettiğin her jeneratör bir umut ışığı yakar ancak elektrik hatları biraz dengesizdir. Çevirdiğin her şalter, bitişiğindekileri de tetikler; bazıları yeniden karanlığa gömülürken diğerleri yeniden aydınlığa kavuşur. Şebekede ustalaş, zincirleme reaksiyonları öngör ve her seferinde tek bir jeneratörle ışığı geri kazan!