GRID Season 2
GRID Season 2: Süper Pist Günü Arabaları""nı hemen satın al ve aşağıdakileri elde et: FAZLADAN 33 KARİYER ETKİNLİĞİ, BUNLAR DA DAHİL: 15 özel Süper Pist Günü Arabası Etkinliği, tüm oyun içeriği de dahil olmak üzere 15 diğer etkinlik ve FAZLADAN 3 yeni Showdown. Dev fren bölgeleri ve bir sürü sollama fırsatına sahip olan, dramatik yarış deneyimleri sunmasıyla ünlü Red Bull Ring*'e katıl. Ardından GRID yarış dünyasındaki ek etkinliklere katılarak sürücülüğünü sına. YENİ ARABALAR: GRID'in yeni Süper Pist Günü Arabaları'nı kullanarak hızlıca tüm bakışları üzerinde topla. Aşağıdaki arabaları kullanarak zirveye ulaş: Aston Martin Vulcan AMR Pro, Brabham BT62, Ferrari FXX ve Pagani Zonda Revolución* Yeni arabalar tüm modlarda kullanılabilir: Kariyer, Çok Oyunculu ve Serbest Oyun * Red Bull Ring, tüm GRID sahipleri tarafından kullanılabilir. * Pagani Zonda Revolución, tüm GRID sahipleri tarafından kiralanabilir.