GRID Season 1
GRID Season 1: Hot Hatch Showdown"ı hemen satın al ve aşağıdakileri elde et: FAZLADAN 33 KARİYER ETKİNLİĞİ, BUNLAR DA DAHİL: 15 özel Hot Hatch Etkinliği, tüm oyun içeriği de dahil olmak üzere 15 diğer etkinlik ve FAZLADAN 3 yeni Showdown. GRID yarış dünyasındaki ek etkinliklere katılmadan önce muhteşem Paris* sokak pistini deneyimle. YENİ ARABALAR: GRID'in yeni Hot Hatch Showdown arabalarını sür ve heyecan verici mücadelelerde rakiplerini yen. Çevik ve güçlüler, aşağıdaki arabaları kullanarak zirveye ulaş: MINI Hatch JCW, Lancia Delta HF Integrale Super Hatch, Renault Clio S1600, Audi S1 quattro Concept Yeni arabalar tüm modlarda kullanılabilir: Kariyer, Çok Oyunculu ve Serbest Oyun GRID Season 1: Hot Hatch Showdown"", GRID'in aksiyon dolu yarış deneyimine daha fazla çeşitlilik ve belirsizlik katıyor. Düşman sürücünü yen, eşsiz sürücü kişiliği alanlarında mücadele et ve yeni Hot Hatch Showdown makineleriyle hayallerindeki yarış etkinliğini tasarla. GRID Season 1 anahtarlarını kap ve Gerçek Adrenalini Hisset. *Paris, tüm GRID sahipleri tarafından kullanılabilir.