GRID Launch Edition
"GRID, benzeri olmayan bir yarış deneyimidir. Eşsiz bir yan yana yarış deneyimi sunan GRID, her bir yarışla kendi yolunu seçme, kendi hikayeni yaratma ve motor sporları dünyasını fethetme şansını elde ettiğin yepyeni bir deneyimle geri dönüyor. GRID Dünya Liginde yerini al ve GT'den Gezi ve Yüksek Performanslı Arabalara ve Stok ve Süper Modifiyeli otomobillere uzanan hem modern hem klasik olmak üzere en ikonik ve beğenilen yarış arabaları ile ve dünyanın en ikonik konumlarında heyecan verici anlık savaşlarda mücadele et. GRID, ışıklar söndükten sonraki adrenalin artışından bitiş bayrağındaki coşkuya kadar yarışın her anını yaşatır. Olayların ardı arkası kesilmez; tehlikeli sollamalar, tampon sürtmeleri ve rekabetçi çarpışmalar ve bunların şiddetini artıran çekişmeler, takım arkadaşları ve ilerleyişine ya yardımcı olan ya da bunu engellemeye çalışan bir ezeli rakip. Adrenalin dolu bu oyunu hemen al."