GreedFall: The Dying World - Digital Art Pack
Geliştirici ekibin yorumları eşliğinde oyunun görsel yaratım sürecine adım adım tanıklık edeceğin bu 50 sayfalık dijital çizim kitabıyla, GreedFall: The Dying World'ün ilham kaynaklarını, eskizlerini ve mistik manzaralarını keşfet. Senfoni orkestrası tarafından icra edilen ve çok sayıda ödülün sahibi, BAFTA adayı Olivier Derivière tarafından bestelenen özgün müziklerle yolculuğunun sınırlarını genişlet. Görkemle hüznü ustalıkla harmanlayan bu bestelerle, çıktığın bu serüvende yaşadığın tüm duyguları yeniden hisset.