Gray Dawn
Masum olduğunu kanıtlamak isteyen bir papazın korku dolu macerasına tanıklık edeceksiniz. Suçlu olsanız da olmasanız da kendinizi ilahi ve şeytani simge ve düşüncelerle dolu garip olayların ortasında bulacaksınız. Çocuğu her hatırladığınızda ya da suçlandığınızda, korkuyla dolup kendinizden geçeceksiniz. Delirdiğiniz anlarda ise kana doyacak, Tanrı'dan nefret edecek ve hatta bazen Şeytan'ı, sizi yalan yanlış olabilecek şeyler konusunda ikna etmeye çalışırken bulacaksınız... Gray Dawn 1920'li yıllarda, İngiltere'nin ücra köylerinden birinde geçmektedir. Oyun boyunca sıklıkla Doğu Avrupa tasavvufundan ilham alınarak tasarlanan renkli ve güzel Romanya'yı ziyaret edeceksiniz.