Gravity Duck
Hiç zengin olmak istediniz mi? Ya yerçekimini kontrol edip zengin olabilseydiniz!? Bu ördek sizin yardımınızla bunu yapabilir! 140 seviyelik akıl almaz yerçekimi bulmacaları boyunca ters dönüp, yana sıçrayıp karşıdan karşıya geçerek bütün yumurtaları alın ve Maui heykeline geri götürün! Yerçekimi saltolarınızın yönünün değişmesi mi gerekiyor? Engelleri aşıp yumurtaları almak için yerçekimi kuyularını kullanarak bulunduğunuz yönü değiştirin! Özellikler: * 4 bölüm boyunca ters dönüp ilerleyerek 140 seviyeyi geçin. * Akılda kalıcı 8-bit müzik. * Canlı piksellerden oluşan seviyeler. * Bulunduğunuz yönü değiştirmek için yerçekimi kuyularını kullanın. * Yumurtaları korumak için dikenlerden, mermilerden ve tuzaklardan kaçın.