Gravity Ball Quest
Yerçekimini kontrol edin, engellerden kaçın ve refleks, hız ve hayatta kalma üzerine kurulu sonsuz bir arcade oyunu olan Gravity Ball Quest'te daha da ilerlemeye çalışın. Doğru anda pistin tarafını değiştirin, dikenlerden kaçının ve zorluk giderek artarken topu hareket halinde tutun. YERÇEKİMİNİ DEĞİŞTİRİN VE REFLEKSLERİNİZİ GELİŞTİRİN! Topun taraf değiştirmesini sağlamak ve yol boyunca beliren engellerden kaçınmak için yerçekimini değiştirin. DİKEYLERDEN KAÇININ VE MÜMKÜN OLDUĞUNCA UZUN SÜRE HAYATTA KALIN! Ne kadar uzun süre hayatta kalırsanız, hızınız o kadar artar ve engellere tepki vermek o kadar zorlaşır. Daha yüksek bir puan elde etmek için tepki sürenizi, konsantrasyonunuzu ve hassasiyetinizi test edin. YILDIZLARI TOPLAYIN VE YENİ TOPLARIN KİLİDİNİ AÇIN! Maçlar sırasında yıldızları toplayın ve bunları mağazada yeni topların kilidini açmak için kullanın. Rekorunuzu kırın, daha da ilerleyin ve hız, refleks ve hayatta kalma üzerine kurulu bu sonsuz arcade mücadelesinde ustalaşın.