Graveyard Girls
İki kız, Cadılar Bayramı’nda bir mezarlıkta karşılaştıklarında... “Keder, ulaşılabilecek bir yerde değil. Hiç tırmanmadığın, dehşet verici yükseklikteki bir dağın tepesinde." Cadılar Bayramı’nda babasının mezarını ziyaret etmeyi planlamıyordu ancak beklenmedik bir şekilde Elle, kendisini mezarlıkta bulur. Kederini arkasında bırakmayı umarak, göğsüne tutturduğu bir defterle mezarın başına gelir. Mezar taşının önüne oturan Elle, yıllar sonra ilk kez babasıyla konuşur. Anılarını düşündükçe yaşaran gözlerini kapatır ve derin bir iç çeker. Güneş batıp gider ama Elle ayrılmadan önce bir yabancı yaklaşır. Elle ve Lucia, Cadılar Bayramı arifesinde karşılaştıklarında iki kederli dünya çarpışır... Graveyard Girls, karmaşık kederleri ve zorlukların üstesinden gelmeyi konu alan Cadılar Bayramı temalı görsel bir romandır. Elle’in mücadelelerini öğrenmek, gizemli bir kızla arkadaş olmak, ölüm ve kaybetmek hakkında konuşmak için “karalamalarını” topla.