Gravel Porsche Rallye pack
Gravel Porsche Rally paketini satın al ve unutulmaz iki arabayı sür! Genişleme paketinin içerdikleri: 1981 ve 1982 resmi etkinliklerinden iki resmi boya ile beraber Porsche 924 GTS Rally. 1986 resmi boyasıyla beraber Porsche 959 Rally Oyunun başlangıcından itibaren her düzende ve kariyer modunda mevcuttur!