Gravel Free car Bowler Bulldog
Doğrudan Birleşik Krallık'tan getirilen ve Bowler'ın son tasarımlarından biri olan Bulldog, yol deneyimini daha heyecanlı ve daha cazip kılan muhteşem bir güç dengesine sahip. Kim olduğunu göstermek için mükemmel bir araç!