Gravel Colorado River
Sıcak ve kavurucu Arizona çölü, yeni bir Off-road Masters bölümü için mükemmel bir yer. Gravel Channel, yeni pistler ve Colorado Nehrindeki bir barajın etrafında düzenlenen muhteşem Wild Rush yarışlarıyla ABD'ye dönüyor.