Görkemli Baykuş Paketi
Göklerin ve denizlerin hükümdarı! Haşmetli Hükümdar setinden alacağın evcil hayvan Açık Kahverengi Baykuş ve eşyalar ile haşmetine haşmet katabilirsin. Haşmetli Hükümdar Şapkası, Ceketi, Gömleği ve Pantolonu ile göz kamaştıracaksın. Gerçek gücün göstergesi Kuru Kafa Kırıcı İfadesi ile hiçbir eksiğin kalmasın. Bu pakette ayrıca Hükümdar Palası ve Yelkenleri, Korsan Dükkânı'nda harcayabileceğin 550 Antik Sikke ve bonus 10.000 altın bulunuyor.