Gori: Cuddly Carnage
Bitmek bilmez taleplerle körüklenen "Cool-Toyz A.Ş." "Ultra Evcil Hayvanları" yarattı. Asla acıkmayan, tuvalet molalarına ihtiyaç duymayan ve zamanın tahribatlarına karşı dayanıklı nihai yoldaşlar. Bu müthiş evcil hayvanları kabuslardan fırlamış çarpık oyuncaklara dönüştüren mutasyonun, insanlığı yok etmeye kararlı olduğunu kimse beklemezdi. Şirin Ordu'nun galaksiyi fethetmesini önlemek için destansı bir savaşta patlayıcı silahlar ve yıkıcı kombolarda ustalaş ve kayıp yaratıcıları ve Gori ile arkadaşlarına sevgi gösteren tek kişi olan Profesör Y'yi kurtar. Tehlikelerle dolu yetişkinlere uygun keskin bir mizah ve kıyasıya, nabız yükselten müziklerle bükülmüş ortamları parçalarken savaş ve platform becerilerini geliştir. Bu gönülsüz kahramanlar, Şirin Ordu'nun generallerinin izini sürmeli ve yok etmeli ve beklenmeyen müttefiklerden oluşan çılgın bir grubun yardımıyla Cool Toyz A.Ş. hakkındaki gerçeği keşfetmeli ve heyecan verici, aksiyon dolu, vurdulu kırdılı sırlarını ortaya çıkarmalıdır. Sevimli katliamı serbest bırakmaya hazır ol! BAŞ BELASI BİR KEDİ OLARAK OYNA - Yok edilmeden önce Cool Toyz A.Ş.'den kaçırılan son sentetik evcil hayvan prototiplerinden biri olan Gori, sevimli ve yumuşacık fakat son derece ölümcül. BÖYLE ARKADAŞLARIN VARKEN… - F.R.A.N.K ve CH1-P'ten çok sayıda beklenmedik müttefike sıra dışı kahramanlardan oluşan bir ekiple, F.R.A.N.K'ın bıçakları kadar keskin, yetişkinlere yönelik mizah dolu ve canlı bir senaryoyla galaksiyi kurtar! ŞIK BİR ŞEKİLDE ÖLDÜR - Silahının uçan kaykay olduğu amansız muharebede Şirin Ordu'nun kana susamış akınıyla savaş! MAKSİMUM katliam ve yüksek kombo puanları kazanmak için güçlü kayış, aşındırma ve dönüş yap. SEVİYE YÜKSELT - Neonlarla dolu bir şehir, ölümcül toksinlerle dolu oyuncak fabrikaları, sapkın karnavallar ve atari makineleri, her seviyesi dövüş ve platform becerilerini sonuna kadar test edecek ölümcül çevresel tehlikelerle ve mutasyona uğramış oyuncaklarla dolu. Sınırları zorlamaya hazır ol! ŞARJÖRÜ DOLDUR - Bu kedinin pençeleri ve ayrıca yıkıcı patlayıcı cephaneliği, jilet keskinliğinde silahları ve Şirin Ordu'ya yaraşır en acımasız ve şık şekilde alt etmek için kilidi açılabilir hareketleri var. SIRLARI KOVALA - Gori için radikal yeni filtrelerin, kıyafetlerin ve kürk stillerinin kilidini açan koleksiyon parçaları için seviyenin her köşesini keşfetmek üzere ekstrem uçan kaykay parkur becerilerini kullan! VAHŞET DOLU - Ölçüsüzce dilimleyip doğrarken F.R.A.N.K'ın bıçaklarıyla ortalığı birbirine kat: Vücut dehşeti ve şimdiye kadar gördüğünüz en çarpık oyuncak tasarımları! PATLAYICI VE MÜZİK - Birçok türde enerjik, nabız yükselten orijinal müzik eşliğinde kay ve katlet.