Gori: Cuddly Carnage - Catbox Skin Pack
Gori'yi desteklediğiniz için teşekkürler! Gori: Sevimli Katliam için aşağıdakileri sağlayan bu ücretsiz dış görünüş paketini edinin: - Gori için güzel bir kıyafet - Gori'nin kalkanı için yeni efektler. Bugün indirin ve Sevimli Orduyu şık bir şekilde öldürün!