Gorgon
Gorgon, kurbanlarının cebelleşmesinden zevk alan hilekar bir katildir. Mesafeli saldırıları zaman geçtikçe hasar verir ve tek bir Avcı için oldukça tehlikelidir. Web Sling, sayesinde Gorgon haritada hızlıca hareket edebilir, duvarlara yapışabilir, saklanabilir ve yukarıdan saldırabilir.